12 juli 2009 - Imornimornimorn

Hej mina mkt få bloggläsare ^^

Jag är trött. Som vanligt.
Idag har jag vart i stallet, ridit osv.
Nu ska jag ut och gå med hunden "för sen kommer jag inte få se henne på flera dagar". Suck... Mina föräldrar tar verkligen för givet att jag inte går ut med henne om de inte är spydiga eller hotas ---.---'
Sen samtidigt som jag är ute och går med henne så ska jag göra pizzadeg (Y). Jag är nämligen expert på att vara på två ställen samtidigt : D punktpunktpunkt





Men, jag får väl vara positiv (Y) För i mooooooooooooorn ååååååååkeeeeeeeeeer jaaaaaaaaaaaag tiiiiiiill Stoooooooooooockhoooooooooooolm :'D Jag och Anna ska på bögjakt :'}





Sen när man kommer hem ("/) så ska jag tälta med Ellen och annat folks (:D)

Men nu måste jag väl göra pizza deg, så de inte blir att vi äter vid midnatt lr ngt -.-

Tjenixen ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Astrid! Är det säkert att du kan ta skrållan nästa söndag?:P Vi båda var väl lite trötta i Stallet i Lördags :) Ha en jättemysig resa tjejor. Puss

2009-07-12 @ 23:15:24
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/
Postat av: Ellen

:'(

2009-07-14 @ 20:42:20
URL: http://forge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0