Fin...

Som jag skrev till Madde,

" Geiz, jag fick nyss ont i magen.

Fyra år bara käpprätt åt ingenstans, slut, finito, GONE."


No more 64, 74, 84, 94

Slut, Hejdå, vi ses väl.

Hej gymnasiet lixom, herregud. Låt mig drunkna eller ngt.

Och sen vet jag inte vad jag ska känna heller, lixom... Nu de här två dagarna efter vi åkte hem från Liseberg så har jag inte känt ett skvatt förutom att jag vart trött... Jag lovar och svär att imorgon (söndag) kommer jag bli helt nollställt när jag kommer på att jag inte ska till skolan på måndag... Jag ska inte till Getingekuksugarskolan igen. Inte som elev iaf. 
  Jag ska börja på Sture och jag får magknip av bara tanken.

Jag kanske lägger upp bilder från avslutningen, om jag orkar.

 


Kommentarer
Postat av: Anni

ja, släng upp lite bilder från avslutningen vettja ;D visst känns det konstigt :S:S

2009-06-14 @ 00:00:42
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0