Jobb

Sitter här och jobbar för min fader genom att skriva en text om Haverdal... suck... -.-
Men men jobb är jobb och jobb = pengar :) Denna veckan får jag iaf ihop rätt bra med lön, som det nog inte kommer att vara kvar så mkt från efter jag och Anna har vart i den stora staden :D

Redan igår brände jag lite pengar på stan med Friducha :D

- Tre par hörhängen
- Långärmad tunn bomullströja
- T-shirt med tryck
- Lite större väska

Kanske ngt till som jag inte kommer ihåg för tillfället ^^
  Sedan gick även jag och Frida på bio, jaumen :)
Baksmällan (Y) Faktiskt riktigt rolig :D Lite om filmen kan du läsa på Annis >>blogg<<

Lägger kanske upp lite bilder på inköpen senare :D

Nu ska jag fortsätta jobba med nya krafter från besk kaffe,

tjenix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0