Nejfan

Let´s lura oss själva och skriva en glad text :D

Idag har jag vart i stan med mamma :) Och de resulterade iaf i en glad Astrid då.
Jag fick mkt fint men de finaste vaaaar....











SKORNA!! :D:D

Minaminaminaminamina!! :D Och säker några andras med, men ett par är mina! :D Säger det igen MINA ^^
Jag har nog en kronisk sjukdom som gör att jag blir glad när jag shoppar 0o Eller jag och jag, när jag får/köper saker jag är nöjd med kan vi skriva ^^

Sen pratade jag med Ellen i telefon och då vettni...
Så åt Ellen banan.
Sen kladdade bananen henne på lite privata ställen.
Och då blev hon befruktad.

:D
Så kul kan vi ha de :D

Och appråpå ha de...

Ha de (Y)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahahaha ^^

Och sedan fixk jag gräsklegg i armåhlan av Sannis O.o

Och höll ett tal för korna i hagen :D

2009-06-26 @ 21:07:35
URL: http://forge.devote.se
Postat av: Ellen

Hurra! Skoooor att last :D

Jag håppas på bio imon ^^<3

2009-06-26 @ 22:04:49
URL: http://forge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0