Kvällslektyr för de som orkar vara allt annat än normala...

I detta fall jag och Ellen (surprise).

Mkt interesant konversation med Ellen (vakuum) spårade ut i en duell i att motbevisa den andre med ett mer... Nuförtiden, orginellt språk.

Tex;

Astrid , säger:

Detta säger mig då enbart vad du


vakuum säger:

Så som det nu ter sig


Astrid , säger:

Du har att säga om det som du själv känna längst in

i det du kallar ditt hjärta


vakuum säger:

Åhåh, Åhåhå du min broder, DU beskylelr MIG hjärtlös?


Astrid , säger:

Inte alls, broder

Jag ifrågasätter inte

Jag beskyller inte


vakuum säger:

Må så vara att stafningen inte äro en starkaste, men mitt hjärta äro ännu rent


Astrid , säger:

Jag väcker de tankar som du kanske i all ditt livs hast förkastat till de mörkaste vrår av din hjärna


vakuum säger:

Trotts att det tämligen ständigt tyngs av sorger

(Ellson, let's skriva en bok)

Annars har de inte hänt så mkt idag, vart sjuk... Och idag innebar de att jag har gått runt hela dagen i pyjamasbyxor, oversizead hood,  "Lilla My" frisyr samt fått fyrkantiga ögon av otaliga timmar av film och tv tittande, mysigt.

Äj, nu ska jag nog krypa till kojs :]

Sov sött därute :'D


Kommentarer
Postat av: Ellen

VI ÄR SÅ BÄST <3 :D

Och du få inte ADIS du vah... ^^



"Därest ditt samvete äro en svartnad klump jag hittade i min vänstra armhåla förlidna år."



Sussa sött :D<3

2009-03-16 @ 22:20:56
URL: http://forge.devote.se
Postat av: Patricia

Ahha, det var därför du inte var i skolan, du vågade inte visa din "lilla My" frisyr ;P



Krya på dig ^^

2009-03-18 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0