Devadåsjälvaste

Fan, vad jag blir trött/sur/less/tråkig/grinig/mmm när jag klickar upp skolarbetesfilerna... USCH säger jag bara!
 
Idag så började miljöveckan, min grupp kom i gång bra! :) Dock är hela upplägget rätt trist... I morgon skulle vi visst jobba vidare och kolla på en film om isbjörnar och valrossar 0o. Det har säkert jättemkt att göra med energi som är vår klass tema.

Nu ska jag nog typ... Låtsas att skolan e de roligaste som finns och traggla mig igenom lite till skolarbete så jag kan ta de lungt utan att ha ångest sen, ska bli klar med TVÅ saker annars... Får jag inte äta godis i helgen lr ngt -.-
"Hej jag heter Astrid och jag är 5 år gammal, om jag inte gör som jag ska får jag inget godis". Giez... x]

Nej, bäst att jag börjar dårå :D

Hoppas ni får en lite trevligare eftermiddag än mig :)




Lily Allen och Din Gata i p3 är iaf en form av räddare i nöden <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Haha, tack<3 Men du är ändå bäst <3

2009-05-08 @ 12:55:18
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/
Postat av: Anni

svar: Haha, precis Astrid, du fattar grejen liksom ! ;D<33

2009-05-08 @ 15:32:13
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0