Erkänn...

Att ni blir lika chockade varje gång ni ser att jag uppdaterat ;] ^^

Jag är verkligen dålig på att uppdatera... Inte som tex Anna som är helt bloggbiten (A)

Nu ska jag fixa ihop lite info om det fossila bränslets historia till i morn, när vi ska ha redovisning på de som vi jobbat med under denna ytterst roliga temavecka -.-

Wish me luck...




Att inte förstå vad det var som var fel. Att inte se vad som döljde sig bakom de tårvåta draperiet av ögonfransar. Att inte kunna med gott samvete säga "Jag finns här att trösta, lita på mig", hur skulle hon kunna göra det när hon inte ens fick veta vad som hänt... Då den kvällen när den otröstbara Cilla ringt henne. "Allt är fel, allt är felfelfelfelfel! Jag orkar inte mer G. Jag orkar inte mer... Det är lönlöst, det är bara... svart. Ja, svart. Jag skulle lika gärna kunna göra det svart för alltid. G, det är lönlöst", snyftade hon fram mellan höst- och fyllehostningar.

(vf förvånar det mig inte att det är roligare att skriva av sig än att hitta historia om olja? Nej, jag vet inte om detta är min novell eller inte, kan kanske passa in... Vet inte ännu, just nu var det bara en ren impuls. Tankar och liknande om texten uppskattas :])

Kommentarer
Postat av: Ellen

DU HAR UPPDATERAT <3:D:D:D

jag kollar här helatiden, du vet att du är seg vah? ^^<3



Och du är ducktig, snygging. Till och med med c :')<3

2009-05-12 @ 21:09:32
URL: http://forge.devote.se
Postat av: Annah

haha, astrid gör också en madde =) <3

2009-05-13 @ 09:41:31
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/
Postat av: Maja

Vilken fin blogg du har :)

2009-05-14 @ 21:55:10
URL: http://metrobloggen.se/henne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0