Home, "sweet" home

Jah... Jippie... Hon dendära Astrid är hemma x]

Jag e trött... Bara så ni vet.

MEN, iaf... Sthlm var jättemysigt! Fick lite roliga kläder däribland en typ översöt avslutingsklänning från TopShop som ni får se på avslutnigen ^^

Appropå avslutning så är de 14, FJORTON! dagar kvar till avslutningen... Ihh... :) Dock har jag lite arbeten kvar -.- Skolan kan dö... Igen...


Varning för dålig fördjupelse...


Jag vet att när jag frågar vad det är och det är "ingenting" så är det allting som är fel. Allting är det som kan få ingenting att kännas som en oändlig evighet av undertryckta känslor. Ingenting är det som kan få allting att hata en, det är ingentings fel att det blir fel, att det blir obetydelsefullt. Ingenting är rätt. Ingenting är fel. Ingenting är allting.
Vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0