Nattinlägg

Nehmen tjenare vah ;)

Idag i skolan hade jag och Annak muntligt nationellt i engelska, de gick bra vill jag nog säga :).
Sen va vi oxå på playback och de va väl... kul... Jag överlevde 3? Hannah Montana låtar (Y) Hah, kanske skulle jag dött lite, lr kanske inte... Va säger du Anna? Ska jag gå in i ljuset x'D.
  Nu packar jag, pratar med el Ellson samt fyller mina öron med allt ifrån José Gonzaléz till Moneybrother och Metallica, myysigt mysigt :) 
  Nej, nu SKA jag PACKA annars dödar mamma mig, på riktigt.

Så, sov gott alla söta ungar därute som läser min tråkiga blogg :D


(juste, jag har instalerat min ritplatta idag med :'))





Spotifylåten just nu:
Moneybrother - Born Under A Bad Sign


Kommentarer
Postat av: Annah

Haha, jaa du skulle halvt följt ljuste jue, du vet vad jag menar ;P haha

Vad tusan är en ritplatta för något? ^o)

Hoppas du har set super i Stockholm<3

2009-05-16 @ 17:28:03
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0