"Rubrik"

Suck, jag håller med Anni som tagit upp det i sin blogg också, rubriker är jobbiga!

Jag känner mig duktig ^^ Jag kom på hur man länkar till andra bloggar nyss (Y) Go mig :]

Iaf, idag är de Kristi Himmelsfärd . . . Ja. Tänka sig. Igår, får jag väl säga, kom jag på vad som menas med "Kristi himmelsfärd" asså själva namnet (a) Innan har jag alltid typ trott att Kristi va typ som... Kristin och sen något annat ^^ Men Kristi va ju, "är", ju kristus... x] Som de kan gå... när inte hjärnan är på (I)

Nej, nu ska jag väl ta och sova, klockan är ju trots allt kvart över 1 snart och i morgon ska jag orka vara med Ellen i stallet :] Nej, men de ska bli skojj...

Nu ska jag inte låta min mage få 3 gradens brännskada utav min kvävda datorfläkt utan nu ska jag sova...
Så,

Sov Gott :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

"Som det kan gå... när inte hjärnan är på.."

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

hahahaha

det var det roligaste i mitt liv hitils :'DD

2009-05-22 @ 23:01:45
URL: http://forge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0