Superhelg <3

Lördag: Städat och sedan kom Ellen hit :D Sedan grävde vi fram en cykel som hon kunde låna och så cyklade vi till Madde, Frida och Malin var även där, som uppenbarligen var mkt angelägen att få oss dit ^^
När vi kom dit hämtade vi pizzorna som de andra beställt innan. Sedan åt vi och efter de blåste vi såpbubblor <3 Fett underkattat som Madde säger ! Sen skulle de andra till Martine, vilket inte jag och Ellen fick för då skulle de bli för sent enligt min mamma -.- Vilket iofs var tur i oturen , eller va säger du Ellen ;) Dagens var cykelturen hem <3

Söndag: Jag och Ellen "tittar" på film och släcker vid halv fyra (Y) x} Sedan vaknar vi vid 10, och somnar om till 12 ^^ Sen hade vi gosedjurskrig :D Och sedan var det frukost vid tv:n ;) Trevlans ^^
  Åkte sedan till stallet när Ellen åkt, men hon kom oxå dit lite senare :)

Nu är jag hemma och trött ^^

men...

TACK FÖR EN SUPERMYSIG HELG <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Käns som om jag har förföljt dig denna helg :D



'cykelturen' hem <3 :)

2009-05-24 @ 22:38:29
URL: http://forge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0