Dricker te och pratar högt på finska

Mahmahmahmah,
Idag var jei ikke i skolahn *läs på norska*
Hej på att jag har tråkigt.
Alice den apan är sjuk :C
Jag vill sova
Men orkar inte flytta min orangelurviga borrmaskin från armen och gå den långa vägen upp för trappan och via badrummet och sen upp för ytterligare en trappa och sen lyfta på täcket och sen lixom orka blunda och till sist somna.
Mitt liv är svårt, jag vet.
Tänkte nyss på att jag skriver detta för -10 personer... -5 säkerligen, men nu ska vi inte vara negativa...
Så, what´s the point? Really?
. . .
Det är inte lätt när det är svårt...





Markus är fin som alltid iaf <3

Kommentarer
Postat av: alice

sv: deiwt ewr ijnthe svowrth neir deiwt ewr leeth helöwr.



I'M A MONKEY.



inte ens dammråttorna vill snacka med mig. de vill inte bli smittade. känns som om jag har pesten eller nåt och att alla tar skydd från mig. du skulle se doktorns reaktion när jag berättade hur jag mådde. han bah "men.. men men men det låter ju som svininfluensan baaackaaaa".

får se om det blir mer inlägg, vill inte smitta ner bloggen med feber och huvudvärk.



tack muh <3

2009-11-17 @ 15:03:55
URL: http://grevholm.blogg.se/
Postat av: Ellen

:(

:(

:(

Jag har hämtat ut biljetterna om det stödjer dig något nu i din svåra stund.

2009-11-17 @ 21:29:15
URL: http://devote.forge.se
Postat av: alice

detta stämmer inte.

två kommentarer på samma inlägg?

bevis på att du bloggar för lite :(

2009-11-22 @ 18:19:37
URL: http://grevholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0