Mental migrän

Just nu vill jag bara få vara ifred.

Ha Maximilian Hecker på maxvolym och dränka mig själv långsamt i alla tusen miljarder tankar och drömmar och fan gud vet vad som aldrig vill bli.
Jag vill skada.
Jag vill slå på svininfluensan, på lågkonjukturen, på damråttorna som flyttar in så fort jag dammsugit, på usla vänner som är de som betyder mest för att de inte kan läsa mina micro antydningar som för mig själv är lika tydliga som intet. Jag vill slå på kudden och dra loss vartenda hår jag har på kroppen med tång. Jag vill kunna springa tills jag inte kan andas mer utan att trilla,  jag vill aldrig mer behöva bry mig om något, åh tacka gudarna va skönt det skulle va.

Jag vill skrika.
Jag vill skrika,

HÅLL KÄFTEN VÄRLDEN.




Och sen vill jag hålla kisen i famnen och gunga i takt med Maximilian Hecker som står på maxvolym.


Kommentarer
Postat av: Sofie Jansson

Om du bara visste hur bra du är! :)<3

2009-10-30 @ 23:22:20
URL: http://sojay.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0