Gå och...

Korv, Anna ringde mig intye allt för länge sedan och sa att de e typ allmänt taskigt på Folkuniversitetet, stället där jag och Anna samt några från hennes klass skulle börja en nybörjarkurs i modern jazz!
För uppenbarligen så var vi blivit placerade i en fortsättningsgrupp -.---- Där de går ner i spagat och split och annat weirdat sak som inte jag kan ... :( Det var typ för få som anmält sig för att det skulle kunna bli en ny grupp...
Och så ah... jobbigt... Men det ska kollas upp litre mer! För jag tänker inte börja i en fortsättningsgrupp, tjohejnej.

Nu, hah, ska jag skriva lite nyheter ^^ (Ja, jag sitter på MPR).

Tjenix

Kommentarer
Postat av: Annah

Det sög korv lixom! Men vi försöker få fler i klassen att börja och vi har nog lyckats övertala två och sen var det typ en till så vi är nu åtta stycken lr ngt:S Men så fan heller att jag tänker dansa med små tolvåringar som går ner i spagat och split lixom. Vill ju lixom inte känna mig jätte kass. Men vi får ringa och se om det går bra med en grupp på åtte(A) Haha <3

2009-09-14 @ 17:41:33
URL: http://annnahs.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vad o roligt :/

2009-09-15 @ 21:10:27
URL: http://forge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0