Hallelujah

Prisa Ipren Gelen!
Hade på det på halsen/nacken för 5? min sedan, och det verkar typ redan!



Vet inte riktigt vad jag gjort, men ont som satan gör det :(
Tror dock att de skulle kunna vara ngt från i torsdags på dansen ( jag har förresten börjat dansa modern jazz ^^ )  när vi skulle göra sit-ups och jag spände halsen/nacken på ngt konstigt sett "/

Hoppas de blir bättre snart!

Men nu ska jag städa lite på rummet, sen duscha och göra mig i ordning för att sedan transportera mig till Malin! :)

Tjenix

Kommentarer
Postat av: alice

nämen vad är det här? jomen titta det är alice nya blogg :) och den har rss som du bad om raring!

2009-09-26 @ 16:44:35
URL: http://grevholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0