SINCE NEVER

Snodd från Anna bara för att det var på tiden för en uppdatering.


Min bästa vän är: en konstig prick jag inte riktigt kan sätta fingret på.
När jag borstar tänderna: ser jag ut som om jag har epilepsi.
När jag lagar mat: ska radion vara på, om jag inte har sällskap.
Jag är rädd för: malar, ensamhet, livet.
Den värsta känslan är: att inte veta.
Den bästa känslan är: att man kan klara allt.
Jag är bäst på att: tänka dumma saker.
Jag är sämst på att: intressera mig.
Jag kommer alltid vara: mig.
Jag lyssnar på: allt och inget.
Jag pratar: ibland.
Jag tycker om: moln, vänner, sol, vind, min sköthästs doft, skratt, regn, familj, att vara helt tyst med ngn och ändå känna sig trygg, att våga släppa ut alla aggretioner, att tumla runt, gamla foton, att vara mystrött och en väldans massa till.
Kärlek är: säkert jättemysigt.
I somras: sken solen?
Sist jag grät var: idag?
När jag vill tänka: jag tänker inte gärna frivilligt.
När jag bakar så bakar jag: något med choklad, vanligtvis.
Innan jag går och lägger mig: blundar jag.
Just nu tänker jag på: hur trötta mina ögon känns, samt att jag har kramp? i lillfingret
Bebisar är: bebisar.
Idag har jag: andats?
Ikväll ska jag: göra något som jag inte vet vad ännu.
Imorgon kommer jag: gå i skolan och sedan rida.
Jag vill verkligen: mycket.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en amöba som det känns just nu.
Min mobiltelefon är: dammig.
När jag vaknar på morgonen: öppnar jag ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0